Betingelser og vilkår

Betaling:
Du kan betale med Vipps eller betalingskort VISA eller Mastercard.
Ved betaling blir kjøpesummen reservert på konto og belastes først ved utsending av varen.

Leveringstid:
Varene pakkes og sendes normalt 5-10 dager etter at bestilling er mottatt.
I tillegg kommer den tiden posten beregner for å levere til ditt bestemmelsessted.

Porto
Porto og fraktkostnader tilkommer etter postens satser med mindre annet er spesifisert i varebeskrivelsen.

Har du spørsmål kan du ta kontakt med oss på tlf.: 98 26 72 58  eller epost: post@nettvarehotellet.no

Avtalt retur
Ved reklamasjoner må du kontakte kundeservice på telefon 98 26 72 58  eller via epost: post@nettvarehotellet.no for å avtale forsendelsesmåte, før eventuell vareretur.

Varer som returneres uten avtale, aksepteres normalt ikke. Returnerte varer skal være i originalemballasje. Reklamasjon må skje innen rimelig tid og uten ugrunnet opphold. All retur som ikke skyldes selgers feil, skjer for kjøpers regning og risiko.

Angrefrist
I tillegg til vanlige reklamasjonsrett har du som kunde åpent kjøp med full returrett innen 14 dager. Vi gjør oppmerksom på at returporto/fraktkostnader ikke refunderes dersom du benytter deg av retten til å returnere varene innen denne fristen.

Garanti/reklamasjon
Er et produkt blitt skadet under transport, har du fått feil produkt (størrelse eller farge) eller det er andre mangler ved produktet – har du de samme rettigheter som i andre butikker. Dette innebærer 2 års garanti mot feil eller mangler, og dersom produktet har en forventet levetid lengre enn 2 år (som f. eks en TV) utvides reklamasjonstiden til 5 år.

For varer som returneres må du selv betale portoen, men du vil selvsagt få dette refundert når returen er ferdigbehandlet og akseptert.

NB! Varer som blir returnert i oppkrav vil ikke bli hentet.

Reparasjon:
Dersom det oppstår en feil ved produktet vil vår kundeservice informere om hvor denne kan utbedres. Dette gjelder ved garanti/reklamasjon og vanlige reparasjoner.

Konfliktløsning:
Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller forbrukerradet.no. Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.