Betingelser og vilkår

Betaling:
Du kan betale med betalingskort VISA eller Mastercard.

Leveringstid:
Varene pakkes og sendes normalt 2-3 dager etter at bestilling er mottatt.
I tillegg kommer den tiden posten beregner for å levere til ditt bestemmelsessted.

Porto
Porto og fraktkostnader tilkommer etter postens satser med mindre annet er spesifisert i varebeskrivelsen.

Har du spørsmål kan du ta kontakt med oss på tlf.: 98 26 72 58  eller epost: post@nettvarehotellet.no

Avtalt retur
Ved reklamasjoner må du kontakte kundeservice på telefon 98 26 72 58  eller via epost: post@nettvarehotellet.no for å avtale forsendelsesmåte, før eventuell vareretur.

Varer som returneres uten avtale, aksepteres normalt ikke. Returnerte varer skal være i originalemballasje. Reklamasjon må skje innen rimelig tid og uten ugrunnet opphold. All retur som ikke skyldes selgers feil, skjer for kjøpers regning og risiko.

Angrefrist
I tillegg til vanlige reklamasjonsrett har du som kunde åpent kjøp med full returrett innen 10 dager. Vi gjør oppmerksom på at returporto/fraktkostnader ikke refunderes dersom du benytter deg av retten til å returnere varene innen denne fristen.

Garanti/reklamasjon
Er et produkt blitt skadet under transport, har du fått feil produkt (størrelse eller farge) eller det er andre mangler ved produktet – har du de samme rettigheter som i andre butikker. Dette innebærer 2 års garanti mot feil eller mangler, og dersom produktet har en forventet levetid lengre enn 2 år (som f. eks en TV) utvides reklamasjonstiden til 5 år.

For varer som returneres må du selv betale portoen, men du vil selvsagt få dette refundert når returen er ferdigbehandlet og akseptert.

NB! Varer som blir returnert i oppkrav vil ikke bli hentet.

Reparasjon:
Dersom det oppstår en feil ved produktet vil vår kundeservice informere om hvor denne kan utbedres. Dette gjelder ved garanti/reklamasjon og vanlige reparasjoner.